Jak wytwarzać lokalną, tradycyjną
albo ekologiczną żywność w zgodzie z obowiązującymi przepisami? Do kogo udać
się po pomoc? Co warto wiedzieć? – w odpowiedzi na te pytania pomaga broszura „Produkt
tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowanie marki, dystrybucja.
Kompendium dobrych praktyk”. Książka dostępna jest zarówno w wersji papierowej
jak i on line.
Na 60 stronach znajdziemy zwięzłe
i precyzyjne informacje dotyczące nie tylko zasad prawnych, ale także
przemyślenia, wnioski i rozwiązania proponowane przez praktyków lokalnego i
ekologicznego przetwórstwa. Nie brakuje również porad z zakresu marketingu i
promocji produktów lokalnych, tradycyjnych i ekologicznych.
Oto tytuły rozdziałów:
1.
Przetwórstwo – definicje i przykłady. Systemy
jakości żywności
2.
Produkujemy zgodnie z prawem, czyli dobre
praktyki w lokalnym przetwórstwie
3.
Jak stać się modelowym przykładem dobrej
praktyki
4.
Marka to marka. Jak promować i budować własną
markę
5.
Jak sprzedawać by odnieść sukces
6.
Przykłady dobrych praktyk
Poradnik powstał w ramach
projektu „Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja –
przykłady dobrych praktyk”, który realizowany jest przez Fundację Agrinatura w ramach Planu Działania
Sekretariatu Centralnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
2012-2013. W ramach tego projektu
uruchomiono także stronę internetową www.produktytradycyjne-dobrepraktyki.pl
, z której pobrać można broszurę w formacie PDF.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz