Organizatorzy Organic Marketing Forum
w Warszawie (17.-19. czerwca 2013) przygotowali specjalna ofertę dla właścicieli eko sklepów. To specjalnie przygotowane dla nich szkolenie z udziałem międzynarodowych ekspertów.
Tematyka szkolenia:
Posiadacie Państwo sklep w Polsce lub zamierzacie założyć własną działalność gospodarczą?
Macie państwo pytania odnośnie:
· Marketingu swojej działalności?
· Konkurencji oraz partnerstwa?
· Pozyskania nowych klientów?
Zapraszamy do udziału w specjalnym warsztacie dla sklepów z produktami organicznymi, naturalnymi i zdrową żywnością w ramach Organic Marketing Forum w Warszawie w dniu 17. czerwca.
Koszty:
Udział w Warsztacie (17.06.2013 – 13:30 do 17:30) jak i udział w wystawie w dniu 18.06.2013 (9:30 do 18:00) to koszt 45 PLN
Eksperci i trenerzy:
Paulina Jonczynski: Moderator, były właściciel sklepu z produktami organicznymi, współpracownik Naturland.
Georg Kaiser, Bio Company: rozpoczynając w roku 1999 - na dzień dzisiejszy z 30 supermarketami z produktami organicznymi w Berlinie i w okolicach, członek zarządu Bundesverband Naturkost Naturwaren e.V.
Karin Lösch, Doradztwo w komunikacji Klaus Braun: długoletnie doświadczenie w zakresie statystyk sprzedaży produktów organicznych w Niemczech, współpraca w pracy studyjnej Statystyki rynkowe sprzedaży produktów organicznych 2011 (zakres: dane)
Meinrad Schmitt, Terra Naturkost Handel: przedsiębiorca hurtowy produktów organicznych osiągających jedne z najwyższych dochodów ze sprzedaży, prezes zarządu Bundesverband Naturkost Naturwaren e.V.
Stefan Voelkel, Voelkel: jeden z najważniejszy producent napojów dla branży organicznej (nie tylko w Niemczech).
Hans-Josef Brzukalla, m.in. EkoConnect und Bundesverband Naturkost Naturwaren (BNN): referent ds. konferencji OMF, współpraca w opracowywaniu miesięcznych statystyk danych o przychodach rynku produktów organicznych w Niemczech, współpraca w pracy studyjnej Statystyki rynkowe sprzedaży produktów organicznych 2011 (BNN e.V.) (zakres: Handel hurtowy i produkcja)
Rejestracja:
Proszę o dokonanie rejestracji online oraz o wpisanie w formularzu rejestracyjnym (http://www.organic-marketing- forum.org/Rejestracja.html)
w polu Uwagi do organizatora hasła: Warsztat dla przedsiębiorców
detalicznych. Istnieje także możliwość rejestracji bezpośrednio na
miejscu spotkania 17. czerwca (obowiązuje dodatkowa oplata rejestracyjna).
Aktualne informacje znajda Państwo na stronie internetowej wydarzenia: www.organic-marketing-forum. org
Tematyka szkolenia:
Posiadacie Państwo sklep w Polsce lub zamierzacie założyć własną działalność gospodarczą?
Macie państwo pytania odnośnie:
· Marketingu swojej działalności?
· Konkurencji oraz partnerstwa?
· Pozyskania nowych klientów?
Zapraszamy do udziału w specjalnym warsztacie dla sklepów z produktami organicznymi, naturalnymi i zdrową żywnością w ramach Organic Marketing Forum w Warszawie w dniu 17. czerwca.
Koszty:
Udział w Warsztacie (17.06.2013 – 13:30 do 17:30) jak i udział w wystawie w dniu 18.06.2013 (9:30 do 18:00) to koszt 45 PLN
Eksperci i trenerzy:
Paulina Jonczynski: Moderator, były właściciel sklepu z produktami organicznymi, współpracownik Naturland.
Georg Kaiser, Bio Company: rozpoczynając w roku 1999 - na dzień dzisiejszy z 30 supermarketami z produktami organicznymi w Berlinie i w okolicach, członek zarządu Bundesverband Naturkost Naturwaren e.V.
Karin Lösch, Doradztwo w komunikacji Klaus Braun: długoletnie doświadczenie w zakresie statystyk sprzedaży produktów organicznych w Niemczech, współpraca w pracy studyjnej Statystyki rynkowe sprzedaży produktów organicznych 2011 (zakres: dane)
Meinrad Schmitt, Terra Naturkost Handel: przedsiębiorca hurtowy produktów organicznych osiągających jedne z najwyższych dochodów ze sprzedaży, prezes zarządu Bundesverband Naturkost Naturwaren e.V.
Stefan Voelkel, Voelkel: jeden z najważniejszy producent napojów dla branży organicznej (nie tylko w Niemczech).
Hans-Josef Brzukalla, m.in. EkoConnect und Bundesverband Naturkost Naturwaren (BNN): referent ds. konferencji OMF, współpraca w opracowywaniu miesięcznych statystyk danych o przychodach rynku produktów organicznych w Niemczech, współpraca w pracy studyjnej Statystyki rynkowe sprzedaży produktów organicznych 2011 (BNN e.V.) (zakres: Handel hurtowy i produkcja)
Rejestracja:
Proszę o dokonanie rejestracji online oraz o wpisanie w formularzu rejestracyjnym (http://www.organic-marketing-
Aktualne informacje znajda Państwo na stronie internetowej wydarzenia: www.organic-marketing-forum.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz