17 wrz 2014

Warsztaty kulinarne Adriana Feliksa na BioBazarze w Katowicach

Znany z programu TOP Chef Adrian Feliks już w najbliższą sobotę poprowadzi warsztaty kulinarne na BioBazarze.

 


W programie wspólne zakupy, czyli rady, jak właściwie wybierać mięso i warzywa, czym się kierować, na co zwracać uwagę? Potrawy przygotowywane na warsztatach Adriana Feliksa zwykle zaskakują połączeniami smakowymi. Kucharz specjalizuje się w daniach śródziemnomorskich, choć sam również chętnie tworzy własne kompozycje.

Po programie TOP Chef trafił na miesięczny staż do wyrafinowanej warszawskiej restauracji Atelier Amaro. Prowadzi też własną firmę SPOON zajmującą się organizacją warsztatów kulinarnych i innych wydarzeń, związanych ze światem kulinarnym. Sam o sobie mówi:„Kucharzem zostałem przez przypadek. Los chciał, że zostałem zmuszony wyjechać za granicę w poszukiwaniu pracy. Bardzo szybko znalazłem ją w Belgii. Zacząłem od zmywaka, natomiast w wolne dni szef kuchni pozwolił mi przychodzić do pracy i pobierać nauki. Po upływie pół roku rozpocząłem pracę w kuchni i gotuję do dziś.”

20 września Adrian Feliks poprowadzi na BioBazarze w byłej Hucie Baildon warsztaty dla 6 osób. Odbędą się one wśród stoisk BioBazaru z ekologiczną żywnością i stanowić będą świetne uzupełnienie sobotniej atmosfery zakupów.

BioBazar Huta Baildon rozpoczął działalność w kwietniu tego roku. W tej chwili ma 40
wystawców i stał się popularnym miejscem na zakupy dla tych, którzy przywiązują wagę do tego, co jedzą.

BioBazar różni się od innych tego typu przedsięwzięć tym, że produkty dostępne tutaj posiadają certyfikat żywności ekologicznej, który dla mieszkańców dużych miast stanowi jedyną gwarancję spełniania warunków właściwych dla ekologicznej produkcji pozbawionej wszystkich lub większości chemicznych środków ochrony roślin.

Warsztaty kulinarne Adriana Feliksa na BioBazarze w byłej Hucie Baildon 20 września 2014 godz. 10.00-13.00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz