25 kwi 2014

Organic Marketing Forum 2014 coraz bliżej. Temat to strategie marketingowe dla żywności ekologicznej

Wśród wiodących tematów tegorocznej edycji znajdują się: marketing internetowy i przykłady dobrych praktyk w tworzeniu marki, jak i reklama z użyciem kanałów tradycyjnych.
 
W programie Organic Marketing Forum znajdą się również sesje dla przedstawicieli sektora surowców naturalnych, przedsiębiorców hurtowych oraz  detalicznych.W ramach sesji bloku politycznego przedstawiciele Komisji Europejskiej, NGOs oraz sektora prywatnego będą dyskutować o planowanych zmianach w przepisach odnośnie produktów ekologicznych  oraz o ich możliwych konsekwencjach. Specjalny blok  programu poświęcony zostanie ekologicznej hodowli i nasiennictu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Wśród prelegentów znajdują się:

  • Marco Schlüter, IFOAM EU, Bruksela
  • Karol Przybylak, Biokurier Polska
  • Christian Treffler, Granosa, Szwajacaria
  • Daniel Nowak, Mediline, Węgry
  • Holger Reising, Ecoco, Niemcy
  • Eugene Milovanov, Organic Federation of Ukraine, Ukraina
  • Nicolas Bertrand, Organics Cluster, Francja

Także przedstawiciele Komisji Europejskiej oraz przedsiębiorstw hurtowych z Rosji, Czech, Bułgarii zabiorą głos w sesjach konferencyjnych.

Organic Marketing Forum odbędzie się w dniach 1-2 czerwca (niedziela, poniedziałek). Konferencja będzie tłumaczona na języki polski, angielski i rosyjski.

Wystawa produktów ekologicznych wraz z sesjami networkingowymi zaplanowana została na niedzielę 1 czerwca.

Rejestracja możliwa jest do 15 maja 2014.

Informacje o evencie wraz z szczegółowym programie konferencji znajdują się na stronie internetowej: www.organic-marketing-forum.org

Sprawdź relację z ubiegłorocznej edycji Organic Marketing Forum:  Co działo się w trakcie Organic Marketing Forum 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz