Zgodnie z hasłem przewodnim Organic Marketing Forum „strategie
marketingowe w sektorze produktów ekologicznych”, tematami wykładów oraz praktycznych warsztatów będzie
kwestia strategii i technik służących nawiązywaniu międzynarodowych kontaktów i
współpracy w branży produktów organicznych.
W dniach od 1 do 2
czerwca 2014 po raz dziewiąty otworzy swoje podwoje Organic Marketing Forum w
Warszawie. Największe spotkanie branży produktów organicznych w Środkowej i
Wschodniej Europie znów przyciągnie eko- przedsiębiorstwa i specjalistów z ponad
30. krajów europejskich. Przyszłoroczne OMF to nie tylko konferencja z
towarzysząca jej wystawą, ale także sesje networkingowe służące nawiązaniu
indywidualnych kontaktów biznesowych.
„Coraz większa część europejskiego eko-rynku leży na
Wschodzie. Organic Marketing Forum 2014
roku daje możliwości nawiązania indywidualnych kontaktów oraz samoprezentacji
profesjonalistom branży ze Wschodu i Zachodu” - komentuje Bernhard Jansen,
główny organizator i dyrektor EkoConnect- Międzynarodowego Centrum Rolnictwa
Ekologicznego Środkowej i Wschodniej Europy.
Jest to jedyne tego rodzaju spotkanie w Europie
Wschodniej dające szansę na zyskanie nowych kontaktów na rynku europejskim.
Dalsze
informacje znajdą Państwo na stronie: www.organic-marketing-forum.org .Termin
rejestracji upływa 15.05.2014.
Głównym organizatorem spotkania jest EkoConnect w
współpracy z Targami BioFach oraz
polskimi Partnerami: Stowarzyszeniem Polska Ekologia,
Stowarzyszeniem Producentów Żywności Metodami Ekologicznymi „Ekoland”, Polskim
Centrum Doradztwa Rolniczego oraz Organic
Retailers Association (ORA)“ Patronat nad imprezą objęło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz IFOAM EU Group.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz